Online Diary Dairy saya..: noktah.

Followers

14 August 2011

noktah.

aku masih belum menemui titik noktah untuk setiap persoalan yang ada.....
biler agak nya titik noktah ini akan aku temui dsetiap persoalan yang ada dminda ku....
YA TUHAN ku...aku mohon kepada mu...pemudahkan laaa diri ku untuk mncari stiap titik noktah ini...
aku perlu untuk mndpatkan nya....da begitu lama aku duji begini....terasa berat untuk dpkul....
masih buntu untuk aku meringan kan stiap bbn yang aku tggung ini...
kenapa.....kenapa....kenapa...
apa yang dbina sblm ini sperti akan hancur untuk selamanya...istana yang tersergam indah bagai kan miniti retak seribu....
ape yang boley aku laku kan adalah berdoa kepada nya...supaya dpermudahkan setiap cabaran n dugaan untuk aku lalui pda hari2 yang mndatang....

i cant smile like usuallly....i cant laugh as usuall....i cant talk anymore like before dis...




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen