Online Diary Dairy saya..: classs....oooooooooo....classs...

Followers

16 September 2011

classs....oooooooooo....classs...

kehidupan mula berubah...start 12 sept 2011 aku dah bertukar status....dari single student being fulltime student...setelah skian lame duk umah..kini aku akan bkerja keras untuk dapatkan keputusan yang terbaek...demi masa depan...insyallah...amin!!!!


kehidupan sebagai student bermula laaa disini....UITM MALAYSIA..disini laaa aku akn keja ilmu....kejar ke??lalallala.....


segala barang yang tetera adalah pneman hidup aku yang sejati....
buku adalah teman sejati saya skarang nie...k!!!

ape yang hendak dcatatkan...ini lah couple aku...

sekian..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen