Online Diary Dairy saya..: :(

Followers

12 February 2012

:(

jika saya dah sakitkan hati mana2 pihak..
luka kan hati mana2 pihak....
tersinggung ngn kata2 saya
terasa rasa dengan tingkah laku saya....
terkilan dengan peragai saya...

:::::::::MAAFKAN SAYA:::::::::::

MAK and ABAH family...im sory if one day ME sakitkan hati mak ngn abah...insyALLAH mak and abah..semuanya terletak pada ALLAH S.W.T....kita nie manusia biasa je!!!xlayak nak dgandingkan dngn org yang jauh lebeh bagus dari kita...

KAWAN...SEK.MEN...SEK.REND...mintak maaf ngn korang if selama kita kenal nie bnyk salah dan silap...biasalah zaman kanak2 kan..ape boley buat!!ape pon xtaw..

KAWAN2 UITM SAMARAHAN AND SHAH ALAM...nice meet u!!never forget all of U..k...same cam diatas..

KEPADA SEMUA...biasalah NOBODY PERFECT RITE!!SO JUST FORGIVE THEM!!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen