Online Diary Dairy saya..: simple like 1 2 3

Followers

12 May 2012

simple like 1 2 3

simple like 123 huh...tuh da mcm petik jari je kan...senang sangat nk buatnye...hmmm biasa la orang tua2 kate..mulut manusia xbtulang..rapuh sangat2 biler bckp...haa...so kat sini nak ckp...CAKAP SENANG AKAK OI!!BUAT TGK...ADA BOLEY KE?haa...biler ko ckp kat aku ce ko buat gini2....ce ko buat cam gitu...bia die rasa ape ko rasa...biler aku kate xleh buat cm gitu mula ah kate tuh la ko...xcube xtaw....hmmm tapi biler kena atas batang idung ko sendiri...aku ase cam nak sembur depan2 je ape yang da penah cakap kat aku kan...!!alu kawan...makan jangan sebarang makan...ckp boley sebarang cakap...nie makan die!!so lepas nie klau ko xleh buat jangan ckp boley buat k...aku pon sedar tahap kemampuan aku kat ne...bukan sebab malas nk cube...sebab aku xmampu nk lakukan semua tuh!sekian


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen