Online Diary Dairy saya..: aku pasrah~~

Followers

14 July 2012

aku pasrah~~

Jika itu ketentuanya...jika itu ditakdirkan olehnya...jika itu sudah sedia tertulis didalamnya...
apa kan daya...saya cuma manusia yang xmempunyai kuasa apa pon untuk mngubah segala2nya...
saya hanya mampu menadah tangan dan berdoa agar jalan yang ditunjuk oleh nya adalah terbaek untuk saya...in future..sy hanya perlu bersyukur dan membuatkan orang lain gembira dengan hasilnya.


Sebelum kita pasrah mnyerah kepadanya kita patut berusaha sehabis baek....insyAllah..mana tahu ape yang kita usahakan ini membuahkan hasil yang terbaek dari apa yang kita impikan!!walau apa pon yang datang...walau apa pon yang berlaku..bersedialah wahai sahabatku!

usaha+doa+tawakal-bersyukur!



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen