Online Diary Dairy saya..: color of my life

Followers

03 June 2011

color of my life



YELLOW.....for special friend...
it only for my special fren yang really2 paham aku....
bda way thank being my special friend
those yang jadi kawan aku...korg suma special fren aku...
sampai biler aku korg kawan aku...
since tadika...sek rendah...sek men...uitm sarawak and uitm s.alam...

WHITE....for peace!!!!
it more to my family...dorang laaa yang paling aman dalam hidup aku...
susah senang...semua dengn meraka..xde pon nak cari org lain...
mak
abah
along
angah
de
adik 
akak
dorg paling penting dalam hidup aku....

WE SKIP ORANGE!!!!!BUT CONT....LATER ON~~~

BLACK....hate...
ya allah..xelok ad perasaan macam nie....
mak x ajar pon anak2 mak nie ada prasaan untuk org lain...
xelok....xbaek untuk kesihatan!!!lalaalalla...

RED...for love...
uuuuu... i like this part...cos i got some prince from heaven!!!!!
god!!!!THANK A LOT...u give me dat guy....
muhammad azry!!!

PINK...likesness...
hmmm....ape2 jela yang menarik past akn mnjadi kegilaan rite...
dat it.....

we move to 

ORANGE.....good luck
untuk aku....die...meraka...dan semua...
ape pon yang kita lalui...
selamat berjaya keyh!!!
jgn mudah putus asa...berkat doa yang kita pohon setiap hari...
past akn mmbuahkan hasil yang baek...amin....

----------------------color make ur life is meaningfulll------------------






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen