Online Diary Dairy saya..: kawan??

Followers

24 June 2011

kawan??

tutttttt....tuuuuutttt...entries today....~~
kawan
korang ada kawan??korang ad BFF???korg ad girlfriend??korang ad boyfriend??tapi korg ada MUSUH???

adakah kaw kawan yang sejati??
yang punyai persaan yang baek??OR....
kawan sampai mati...ataupon kaw kawan yang akan mematikan kawan kaw yang lain???
hopefully kaw adalah kawan...yang bukan kawan makan kawan....
tapi kisah kaw tetap segar dalam ingtan aku....
apa yang berlaku bertahun yang lepas....segar dalam kepala aku nie..
ape yng ko dah lakukan kat kawan2 aku yang lain...
ko xrase bsalah ke apa yang ko dah laku kan nie???
fine...KAWAN....dulu pon ckp mcm tuh....
ckap luuu....TAK SERUPA BIKIN...
jgn ingt aku snyap ko boley buat ape yang ko dah buat pada ak..
silap besar...tapi aku mesti BEWARE..wacthup GURL....aku bukan musuh ko!!!!
ko xplu kot nk ulng ape yang ko dah buat pada shabat kaw dulu....
sesuka ati kaw je kan nk buat cam  tuh...
ko xkecian ke kat die....haaa...
tapi skunk ko nk buat kat aku plak ke???
cammon laaaa....ko bahagia sikit pon aku xusik!!!
aku bahagia....ko nk usik plak kan...
jgn ingt aku PAKAI SILENT MODE ko leh ahh nk cucuk2...
wwwwoooooiiiiiii.....silap2.....
aku xnk ko jadi musuh aku smpai aku mati k....
aku anggap ko dah macam kawan baek ak!!!
tak kan snggup nk tikam kawan dari blakang kot...
heeeyyy...kamo kan dah besar.....dah boley laaa...

BEWARE LAAA WAHAI PEMBACA SETIA...
KAWAN MUNGKIN BOLEY JADI KAWAN...
DAN KAWAN JUGA LAH BOLEY MENJADI LAWAN...




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 cakap-cakap:

  1. setuju !!! ala.. skang nk cr kwn yg tol2 baek Pun.. dlm 1000 der 1 jer... sush nk cr kwn2 yg tol2 sejati..... sush seng smer2..... sume men cucuk2 da~~haiah..mnusia2..kwn2...

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen