Online Diary Dairy saya..: andai kata

Followers

18 October 2011

andai kata

setiap kata...setiap tingkah laku...setiap langkah pasti semuanya ada makna tersendiri...setiap yang terjadi adalah ketentuan tuhan...dari die kita datang...dari die juga kita kembali...yang pergi biakan pergi...cuma doa mampu kita berikan...yang hidup pastinya terus kan perjuangan yang masih tertinggal...hadapi lah dengan penuh senyuman..yang dbiarkan kedukaan mengiringi hidup kita ini....
hamba ALLAH ini hanya mampu berdoa agar semuanya kembali sedia kala...tawa riangmu sentiasa bermain dimata...alangkah rindunya diri ini untuk berada begitu dekat dengan mu...menjalani hari2 yang mndatang dgn penuh kecerian sperti sebelum ini...alangkah sempurnanya jika aku mampu membuatkan kau tersenyum kembali sperti dulu...rindukan dakapan yang erat..pegangan yang begitu erat..aku rindukan kamu...

:::::.....Kami (lelaki) punya tubuh yang kuat, namun kami lemahkan sendi-sendi kami, kami ...sembunyikan kekuatan kami. Sesungguhnya Hawa, kami punya suara yang kasar, amarah yang kuat, namun kami lembutkan suara kami, kami sabar dengan amarah kami. Tidakkah kau (hawa) terpikir mengapa? Tidakkah kau hairan dengan layanan kami terhadap kamu? Tidakkah kau pelik, harimau yang mengganas di medan perang, jinak bila berada di pangkuan kamu....::

kata2 ini membuatkan aku terdiam seribu bahasa...sehingga mengalir air mata ini buat seketika...im sory!!andai dapat dberi peluang mampukan dirimu memberi peluang itu kepada ku..biar lah aku cube untuk membuktikan nya...aku inginkan kesempurnaan didalam kehidupan kita berdua!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen