Online Diary Dairy saya..: sebelas haribulan

Followers

28 April 2012

sebelas haribulan

setiap bulan mesti kita akan lalui tarikh nie!!!
tol x...guys anything happen on that day?
surely anyone hve their own special date kan...
weee..bgs2..kita ppon ada....SEBELAS HARIBULAN la special dates sya..
taw x kenapa?bnyk benda yang jadi sebelum SEBELAS HARIBULAN nie...
hanye org yang tertentu saje yang taw ape makna nya....BDAWAY nak kasi taw kat awak yang kita bersabar untuk dapat kan tarikh nie untuk awak semata2 untuk tgk awak senyum...awak ingt x lgi?awak kate awak suka kan no 11...so jadi anything for U should be done on that date...saya nak awak happy...saya kuat kan semangat saya untuk buat tuh semua nie...ingt x?kita ada jersi no 11...walaupon nie bukan no saya...tapi untuk awak...sy buat...ceeewaah!!!hopefully kita ikut ape yang awak cite kan td...sampai sekarang mereka bahagia dengan angka 11hb tuh...AMIN...awak kita sayang awak sangat2...kita sedih sebab terlalu cinta and sayangkan awak...<*_^>

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen