Online Diary Dairy saya..: tiada

Followers

19 April 2012

tiada

tiada apa yang untuk dibicara...masa berlalu begitu pantas..segalanya telah berubah....tidak lagi cm dulu2...semuanya baek2 sahaja...ape boley buat..kita nie makhluk ALLAH...tdak mempunyai hak untuk mlawan takdir yang datang..hanya mmpu berserah kepadanya...
selalu dengar org kate...andai dapat masa diputarkan kembali..past semua ingin begitu...kan...
aku pon akan lalukan benda yang sama...tapi kita kena ingat...kita ini hanya menumpang di muka bumi ALLAH ini hanya untuk seketika...kita xde hak nak buat ape yang dluar kemampuan kita....
2012...permulaan yang tidak kurang hebatnya...pelbagai cabaran dan dugaan aku lalui untuk menempuh hari2 aku....tiada apa yang mampu untuk aku tahan semua nya dari berlaku....apa pun hanya mampu berdoa kepada ALLAH agar aku diberi kekuatan untuk lalui semua ini



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen