Online Diary Dairy saya..: bayi...baby...anak kecil....

Followers

13 December 2010

bayi...baby...anak kecil....

Hari ini mmbuatjan aku bria2 untuk tulis kisah ini....
bukan niat nye nk mnyalahkan ssiapa...tapi untuk pdoman...
untuk djadikan teladan....
setiap hari kite ad dengar kisah sumbang mahram...
anak lua nikah...buang anak...dah yang paling sedey skali...
jual anak..sedey nye laa...
sape yang bhati bintang snggup lakukan ini suma...
adakah betul yg telah dpekate kan skrg nie..manusia akhir zaman....
aku bcerita benda ini bukan laa nk tnjuk n megah dr nie baik sperti malaikat...
aku pon xsempurna...msh bnyak kkurangan n patut aku btul kan...
AKU BUKAN MALAIKAT....


**********
disaat org lain sibok mraikan detik2 indah mnymbut klahiran baru...
tapi lain plak cite nye ini....
klu betul ia nya terjadi....alangkah kecian nya pada si anakyg xmngerti ape2 itu...
kisah ini sndr tjadi depan mate....
si ibu snggup untuk mnjual ank nye kepada org lain...
subahanaALLLAH....
sedey nye....ank yg msh kecil itu x mngerti ape2....
si ibu langsung xmmpunyai perasaan belas kasian...
mmbawa nya selama 9 bulan....mnggung kesakitan semasa melahirkan ank...
senang2 untuk serh kan nya kepada phak lain...
ADUHHH...sedey nye hati ini melihat nya...
pasti kite tnya2 kemana si AYAH brada kan...
alngkah tkejutnya...SI KECIL ini xmmpunyai ayah...
ape laaa nk jadi...BTMBAH SAYU....


*************
MUDAH2AN kita elak kn laaa benda nie jadi kat dr kite mahupon kluarga kita....
BAYI yg x bdosa djadikan korban kerna nafsu n wang ringgit!!!!!
ALLAHUAKBAR...


comelkan anak kecil nie...hidup bsama si ibu...mahupon si bapa....membesar dengan sempurna....


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen