Online Diary Dairy saya..: helmet...ada apa dengan helmet...

Followers

07 December 2010

helmet...ada apa dengan helmet...

HELMET....OOOO....helmet...wujud nye ko kat dunia nie mmbantu org yang bawak motor neh lindungi kepala meraka dari tjebak ngn nahas...syukur2 ad ko!!!tapi kenapa laa ko yang jadi mangsa org sperti aku..bukan nye xhargai ko..tapi aku telah salah gunakan ko..hahha....ghee lawak kot...helmet neh nampk smpurna jika dgunakan dengan betul...




tapi biler dapat kat aku len lak jadi nye ngn benda nie....mcm2 dah jadi...bukan nye pecah ke ape...tapi...cara pakai nye salah dsisi undang2...macm nie....jgan dtiru aksi mcm ni...xelok...hahhaha...




jangan tiru aksi ini...
nie laaa aku haa...

P/S:PAKAILAH HELMET NIE SEBAIK MUNGKIN...JANGAN BIA KAN HELMET NIE BETUL SENDIRI....RENUNG2KAN...DAN SELAMAT BERAMAL...




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen