Online Diary Dairy saya..: a.n.k.l.e

Followers

24 January 2011

a.n.k.l.e

....dialog antara dua sahabat yg baru pulang dari meeting untuk leadership...

ubel jane: lalalalal.....eeeehh...eeehheh aku suka tgk kerata satria neo tuh...tmpat bukak pntu tuh cntek laa...

gemOQ: haaa(smbil trpingga2..sbb sibok mmbalas sms)kenapa suka tgk lak???

ubel jane:haa..kat tmpat bukak pintu die ad lampu...CHANTEQQQQ...

                 (kedebup...pOOOOPPP...bnyi mletup and ada bnyi org jatuh..)

GemoQ:adoiiii.....!!!!!ubel jane tolong aku...kaki aku...adoiii..(mnjerit kesakitan..smbil dsaksikan ahli2 yg lain..)

ubel Jane:(smbil ketawa...uBell jane cmne leh jatuh neh...ko neh...kakakakakakka)

gemOQ:aku nk tgk keta yg ko ckp tuh....aku mane nk taw ad longkan kat sini...adoii...

Ubell JAne:soo cm ne neh...ley jalan x???

GemoQ: hmm...tah laa wey...aku try...
>>>dialog dua shabat thenti dsini..kerana ad hero telah hantar si gemok yg jatuh tadi ke DELIMA...<<<<

++++nie suma sbb kerata n hp..klu xkerana suma nie kaki aku xmsk lam longkang neh...+++


hasil yang terbaik dari ladang sudah datang








Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen