Online Diary Dairy saya..: Andai dibiarkan

Followers

27 January 2011

Andai dibiarkan

~~DIKALA AKU KESEORANGAN....

pelbagai yang bermain diminta ku...
tah..tibe2 persaan aku bertukar mnjadi begitu sedey...
cuma air mate yang bertakung ini...
menanti masa untuk bederai...
arggghhh..
kenapa...
aku pon tak past kenapa....

>SEDEY...=(
currently status rite now...
kenapa laaa aku ase kan sbgini....
lagu yang Bella nynyi kan tuh cukup penambah perisa untuk air mata aku...
tapi tajuk lagu nye aku kurang pasti....tema NASYID gitu..

++SUSAH NAK PAHAM..
susah nye laa kita nk pahm sesuatu yang pasti nye kita xmngerti,...
macm mane nk paham ngn suma ini....
smpai biler nk bia kn ianya mnjadi tnda tnya yg hebat...
dpenuhi oleh ini ?????????
aku xnk bnda ini ada dalam fikiran aku....
cuba la terus terang...bukan ke ianya lebey mudah...

**TERLALU S^*$#@^..TERLALU CHEN**
ini lah yang ada dalam fikiran aku skunk...
xkan leh nk paham kot???
dah besar kan...
kate aku nie mcm budak kecik...
tapi dirisendir tuh^%^%^%^
da matang sangat ke''''''
xtahu laa kan...dri sendiri...masing je yang tahu...

WORD FOR ANYONE::::.....:::::

"A million words would not bring you back, I know because I tried, neither would a million tears, I know because I cried" 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen