Online Diary Dairy saya..: tanjung harapan siri 1

Followers

06 February 2011

tanjung harapan siri 1

ada apa dengan tanjung harapan????
ada tasek...sangat luas...bnyak sgt bunga teratai...cantek!!!
time nie sekali lagi aku dplih mnjadi FC untuk adik2 diploma sem 2...
best+excited=enjoy...
participant seramai 250 org dari kampus jengka..instedt...shahputra n main cmpus...shah alam..
tuh yg ramai tuh...selmat ahh tmpat nye luas..klu smpit..xtaw ahh cm nie kan..
activty pon sgt menarik...ada kayak...hiking...water confident...survival and LM...
actually aku target nk g sane 3 hari 2 malam je...
tapi tah ape yg dok asut ak nie..trus ak stay sane smpai laaa hari yg terakhir...dat mean aku stay ctu seminggu...hahaha
benda yang paling kite minat kan...so...xkan nk lepaskan pluang bgitu shaja...
rite???
function aku kat sini xde laaa hebat  mane pon..just mngajar ape yg plu dajar sahaja...
dat it!!!aku dbantu oleh ramai lagi FC2 yang lain...so kami mnjadi kuat!!!yezaaaa~~~

thank to does yng work hard...
lek...eja...fattin...art...ana...peanut...rika...dyra..el...bella...ain...asif..abe..at..rem..zam..affan...
syamim...ayah...wan...

to lecture...thank for evryting
muka ala2 mengantuk..tapi tetap chirrllll...

name tag...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen