Online Diary Dairy saya..: _____alhamdulillah______

Followers

07 February 2011

_____alhamdulillah______

sekian lama nya aku mngucap kata2 ini..
ini yang aku terima...terima kasih k..
bukan nye aku xnk mngalah k..
tapi cara ko yang mmbuat kan aku KECEWA...
ko terus untuk slah kn aku...

cedey sangat2 time nie...kenapa laaa bnda nie jadi kat aku..
salah ke aku nk rase..nk lalui ape yang aku minat....
aku xpahm..kenapa ko plu mara aku smpai cmnie skali...
ape yang ko mint sblm nie aku xpnh nk larang...
aku lepas ko buat ape yng ko mint...
aku???

mungkin aku mngkir jnji...
sbb tuh ahh aku kena cm nie...

klu nk dungkit kan hal yang dah lepas tuh...
sudah laa..apa yang dah jd antara aku ngn die bia laaaa masa yng tntu kan..
aku taw die ahli kluarga aku..aku taw die darah daging aku...
aku blum giler lagi nk buang die dr hidup ak..
aku syg die lebey dr segalanye...
cume ape yg blaku mmbuatkan aku tersa hati...dat it!!!

aku xpenah lupe ape yang ko ckp slema nie kat aku...
blum penah terniat nk lupakan sgela pesan yng ko berikan kat aku...
tapi kdaan mmkasa aku untuk lnggar suma tuh...
klu ko xleh nk terima xpe...aku terima...ini kesalahan aku...
tapi stop laaaa blame aku...k!!!
tuh je yang aku mintak...


____setiap manusia pasti ada kesalahan masing____

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen