Online Diary Dairy saya..: meluat-d-hati

Followers

22 February 2011

meluat-d-hati

entry yang sama
cuma tajuk yang berbeza
org yang sama
situasi yang berbeza

"sape makan cili die yang rasa pedas"

aku xmkn cili skunk nie so aku xrase laa pedas nye.hahah.cerita nye sama seperti yang sblum nie.bukan nye nk mara.bukan nk menuduh sape2.tapi cam kelakar pon ad.org lain die simpan.kite punya di buang.cube kalu aku buat bnda tuh kat die.cm ne laaa kan?ke xde prasaan cm aku?haah.lawak nye.tuh yang tajuk entry kali ni ::::...meluat -D- haty...::::so ad x sape yang terasa pedas nye skunk nie?klu ad bagus ahh.sedar upenye.bbalik pada cite asal.aku bukan kesah sangt pon dengan ape yang dah dbuat.tapi cite nye nampak sangat kot ngn ape yang ko dah buat tuh!terang n xplu bsuluh pakai headlamp.aku dah nmpak.mb bg ko benda tuh besa.tapi bagi aku x!!ianya sungguh x adil!!

soalan:apa perasaan korang biler sumting yang korg buat xde yang hargai??jawapanya___________________.huh.org yang buat alaminye jela taw jawapan kepada psoalan yang diatas.rite?

aku x kesah pon.xmnjejaskan ape2.ko bahagia aku pon bahagia.seronok msing2 bahagia dengan ape yang ada.tapi ingat benda nie bukan untuk selamanya.klu xhargai pasti akn hilang suatu hari nant.percayalah!!!time tuh baru kite mula sedar.btapa penting nye suma ini.tapi dsbbkan kite leka dan alpa.kite lupa untuk hargai.tapi sumanya dah tlambat.mungkin mase tuh awak xplukan sya.dan saya pon begitu.
sekian terima kasih

concludenya{hargai lah ape yang ada sekiranya anda juga inginkan begitu}

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen