Online Diary Dairy saya..: kesmpurnaan

Followers

11 February 2011

kesmpurnaan

entri kali nie kesempurnaan...
ape yang ada dengan kesempurnaan ini....
tiada ape pon lam dunia ini yang ckp smpurna...
dengan erti kata lain PERFECT...

PERFECT


adakah kamoo yang dmksud kan...
ckup smpurna kah dri mu itu...ckup bagus dr kamo itu....
xkan...ak pon xrasa yang aku ckp perfect..
aku maseh ad kekurangan...kelemahan dalam dr aku...
cuma yang aku tahu....maseh banyak perlu dbaiki...
yang pasti nya...
hanya yang di atas lebey sempurna dr segalanya...
kite manusia hanya bnyak melakukan kesilapan...


____kita xsempurna___

HUKUM..


Jgn mudah untuk kite mnghukum seseorg itu...
kerana kita bukan HAKIM yang maha adil...
setiap perbuatan past ad hukuman yang seadanya...
jangan kita manusia yang kerdil ini...
mnghukum sesama sendiri..
bia lah yang BERKUASA mnghukum setiap perbuatan itu...
cuma yang berada diats MAHA ADIL




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen