Online Diary Dairy saya..: memberiseribukeinsafan

Followers

13 February 2011

memberiseribukeinsafan

sukan wilayah at dataran merdeka




as a fotograferrrrrrr
ia nya banyak memberi aku seribu pngajaran...
mngajr aku untuk insaf..
alangkah sedey nye melihat mereka....
xterkata...
kelu lidah aku ape bila melihat dorg...
bagaimana lah nasib meraka jika tdak dberi pluang seperti ini..


syukur...dengan ada nya majlis paralimpik malaysia...
adek nie bsmngat bermain catur
golongan yang kurang upaya ini sekali lagi dberi pluang....
seperti yang normal...mereka dberi pluang merasai sperti org normal...
cuba kite sbagai yang normal ini mmberikan seribu smangat untuk meraka...


terpaut kegembiraan dwajah meraka ketika aktiviti djalankan....
pelbagai ragam n telatah dapat dlihat....
kasihan gak pon ada....
tak merak bermain catur...hebat walupon kurang pnglihatan....
mmpu bermain sukaneka dgn jaya nya...
other of me...
semangat yang meraka tunjukan cukup mmbuat kn aku bangga...


syukur....program kerjasama antara majlis paralimpik malaysia...
dbantu oley kami...berakhir dengan jayanya...
sbhagian foto yang ada...sebb yang selebihnya banyak lam camera am




aku amek gambr org...org amek gmbr aku.








Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen