Online Diary Dairy saya..: tanjung harapan siri 2

Followers

06 February 2011

tanjung harapan siri 2

sedikit sebanyak ulasan dari setiap activity yg aku JOIN...


k.a.y.a.k.i.n.g.~~~
with megat...rem...imran...asif...ell..
enjoy giler activity nie...pagi tuh brief dlu kat budak2 nie...
then terjun masuk tasek...aku dah excited giler nie klu jmpe ngn air...hahah..
ajar budk2 nie wat waterconfident...
xde la sush mane pon...
hahaha...seronok...ad yang fobia air...
ADIRA...student s.alam...kate nye laa kan...pandai swimm...tapi adoii...masuk tasek
terus hancur...takot..tuh la bnyak sgt tgk cite dongeng..haha..lawak eh...
so ell n megat yg settle kan budak nie...
after settle activity nie...kami ready plak untuk ekpidisi kayak...
agak jauh jugak ahh kan...
kate xjauh,..hmm..ttipooo aku dibuat nye...
dah ahh siap ad open water....bapak penat nye...
macm2 gelagat ad time nie...ad yg siap jahit tasek ag...hmm...
payah sungguh nk control nye...
aku rilex aje...sbb ad yg tolong kayuh kat blakang...
THANK EN HASIF...jasa mu dikenang k...
petang gak ahh activity nie abes...sekali lagi aku dbuli oleh mahluk2 nie...
TERIMA KASEH...KERANA TERBALIKAN KAYAK SAYA...






h.i.k.i.n.g~~
cantek pmandangan dblakang...
wit hasif and the geng..
syok...kecian kat budak2 kena swim..jauh jgk laaa..hmm...past tuh nk kena walk in lagi...
hmm...klu aku jadi dorg laa...confirm aku dah sumpah seranah ngn FC2 nie..hahha...
bdw enjoy k...
sblm smpai kat puncak..kami stop kat kebun limau bali...pusing je blakang...pmnadangan nye...SUBHANALLAH...indah nye...cantek sgt2...aku yg penat nie td...sgt teruja...best giler...
hmm..aku bawak group 2..dbntu oleh EN HASIF...group aku nie smpoii...snyap je...xde laaa bising mane pn...tp xsure lak kan name group nie ape..hahah...
mklum laaa ilng ingatn kejap...hahah...
pjalan kami untuk smpai ke puncak xde laaa lame sangat...dalam 3 jam mB...
hmmm...smpai kat puncak kami rilex..makn...minum..suma laaa....
activity sgt best walupon ankle aku lum ok spenuhnye...tapi aku ttp akn buat..hahah...balik dr hiking trus jumpe 1st aider...haha..padan muka..
sedikit sbnyak gmbr yng aku ad...




pembantu setia...en hasif

ketika di kebun limau


pemandangan yang cukup indah



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 cakap-cakap:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen