Online Diary Dairy saya..: DARI MATA...

Followers

26 January 2011

DARI MATA...



CANTEK....
SUBAHANALLAH....
sgt cantek mata kita...
dengan mata yg dkurniakan nie lah kita mmpu melihat dunia yang trbentang luas...
terima kasih TUHAN...
kerna kurnian KAU ini aku mmpu melihat dengan lebey jauh...


MATE...
macam2 pekara yang kite boley lihat...
macam2 benda kita dapat menilai dari pandangan mata kita ini....
dengan mata ini lah kite dah mngetahui ape yg berlaku dsekeliling kita...
bayangkan tanpa mata...mcm mane hidup kita????


>ENTRI kali ini bukan nk bcerita pasal mate pon....
aku ase ngn mate ini lah aku dapat nilai suma yg ad dihadapan aku skrng...
mcm2 yg aku dpat nilai kan kat sini...suma nya dek kerana sepasang mata yg cukup indah ini...
ALHAMDULILLAH....SYUKUR...


>AKU rasa kan seperti aku berada di ats sbuah pentas yang boley aku mlihat suma yg tjadi...
dengan mata ini jugak lah kita dapat mnyatakan sesuatu...mncr jawapan...
mmberi kita seribu kpuasan...hahahahha...

+++jaga lah mata kita sbaik mungkin+++
**dan jangan bia kan ia rosak bgitu sahaja**
^^bayangkan bagai mata suatu hari nanti kurniaan yang dberikan ini dtarik kembali^^
_____mata kita menjadi buta______

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen