Online Diary Dairy saya..: 11 mei 15 mei 2011

Followers

15 May 2011

11 mei 15 mei 2011

tarikh yang begitu indah bagi saya.....seronok nye...11 mei 2011 saya dapat hadiah istimewa dari BF....adiah yang paling besar dari yang lain...die datang umh sya...best!!!cun2 tarikh anniversari kami ber2 yang ke 2 tahun 1 bulan...adiah yang paling bermakna sekali untuk sya..saya dapat adiah lagi...bangun tido pagi...kat skrin hP ad note laaa untuk sya..."i love u so much....azry zukei love baayah karim"wooooooo....thank sayang...u so sweet honey...die pon turut happy and kami pon bergumbira....seronok tgk die layan anak buah saya...aina..dukung aina...dah ase cam ad anak sendiri lak...upp..kami lom kawen lagi la....ahhaha...

thank to muhammad azri md zukei 4 da wonderfooolll moment that we spend together syang...and always bare in ur mind dat i always love u B...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen