Online Diary Dairy saya..: panas...panas

Followers

31 May 2011

panas...panas

kenapa lah 2 tiga hari nie mcam ad je yang ta kena ngn aku....pkir somthing yang bodo laa n mcm ag ahh ak dok pkir....tah laaa stress btol..kemapa suma nie nk kena kat batang idung aku sorg je haaa...ko???wat pe...duk happy2 suke2 ko..enjoy je....dah tuh aku sorg jela nk rase suma nie...aku sorg laaa nak duk pkir suma nie...aku sorg laaa nak betul kan semua bnda...kanapa eh ko xnk amek skit yea ape yang aku ase nie...cube ko amek skit dr ape yang aku lalui nie...amacam????
PANAS TAK??klu ko xrase panas gak...tah laaa..mb ko sorg yang HEARTLESS...budaway.....nevermind laaaa kan if ko xnk...aku pon xheran laaa...tapi bley jadi gak ko sorg yang heartlesss....ko xkesah pon nk buat ape tanpa memikirkan hal org yang ad dsekeliling ko rite?yang ko tahu ko puas ati ngn ape ynag ko buat kan...sekali ok...sekali x!!!apa cite babe....gua dah mls nk ckp beribu kali nie....gua x mint laa...dok marah2 kate kita nie degil la ape laaa...tapi..it self???cam ne....tapi xpela kan..wish all da best jela...malas nak bising pape dah....thank you very much!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen