Online Diary Dairy saya..: s.u.p.e.r h.e.r.o

Followers

03 May 2011

s.u.p.e.r h.e.r.o

AYAH
kau lah super hero aku hingga ke akhir hayat ku nanti...tiada org lain yang mampu mngantikan di atas muka bumi nie....tapi kau siapalah aku....brsyukur aku dikurnia kan hero sperti kamu...suke sgt...dulu...kamo lah yang paling gagah n perkasa...tanpa jemu mncari....memberi keprluan untuk aku...biapon terpaksa ke utara....ke selatan...timur and barat....namun ko xpernah jemu...xpernah nk merungut even sedikit...tapi kau tetap gagah untuk teruskan...biapon berhujan berpanas...tanpa mnghiraukan apa yang akan jadi...apa yang akan datang...apa maslah yng timbul...kau cekalkan hati....ko tabah kan hati untuk meneruskan perjuangan yang masih ada...tapi syang....aku melihat punca rezeki nya kitika ini kaku...xtanpa ada sesiapa yng mmbawanya...aku melihat segala barang2 nya tersimpan rapi...ada ad sesiapa yang mngusiknta...kini aku pula kuatkan hati...tabahkan diri pergi melihatnya...3tahun aku dseberang laut...kedaan nye sunggh ceria...bahagia....sihat walfiat...tapi aku berda dhadapan mata...myasallah..hati ini tuhan sahaja yang tahu...bertapa sedeynya hati ini melihat kedaanya...disaat aku melihat kau terlantar dikatil suatu ketika dulu..terdetik di sudut hati aku...super hero aku kini tidak sperti dulu lagi...dalam perjalan kaki ini ke hospital bersama superwomen in da world aku dah terpkir....bagai manakah kedaan nya...adakah aku mmpu melihat nya...ada kah die sperti sama yang aku pikirkan sekarang ini...ataupon die langsung tdak pkirkan apa...melngkah sahaja masuk aku...aku terlihat air mata nya mngalir mmbasahi pipi...alangkah terkejut nya diri ini...bahawa sebelum nie die lah yang sush untuk mngalirkan air mata...tapi hari ini...ia nya terjadi...apa kah maksud air mata yang mngalir dipipi nya itu???adakah die sedey melihat kedaan diri nya....ataupon die sedey melihat kedaan diri aku yang mlngkah masuk mnuju ke arahnya..??aku terus mndakap nya...smbil air mata mmbasahi pipi...sayu hati ini mlihat kedaan nya...sedey nya hanya tuhan  sehaja yang tahu...aku terus mnlangkah keluar dr wad tanpa sebarang kata....aku sedey melihat kedaan nya...cuma mak mnjadi penaman time nie...terima kasih mak!!!doctor telah mngesahkan bahawa superhero aku telah diserang stroke..OMG!!!how come it happen....doctor cuma kate ianya masih dperingkat awal...tapi kena berhati2..jgn smpai ianya berulang untuk kali yang kedua...tapi syang seribu kali syang ianya di uji dengan begitu hebat..doctor telah mngesahkan nya jugak...salah satu urat yang terdapat didalamnya telah putus...dan tdak dapat dselamatkan lagi...kini kehidpan nya agak rumit sikit...kerana sush untuk mngingt kan sesuatu...dan sentiasa bertnya berulang kali...tapi aku bersyukur shingga kini aku masih di beri peluang untuk setia di sisi meraka yang tersyag...walaupon kdaan nya tidak sperti dulu lagi..tapi aku brsyukur...die seorng yang kuat smngat untuk melawan segala kekurangan yang die ada...die lah superhero aku!!!

ABD KARIM B ABU BAKAR...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen