Online Diary Dairy saya..: pPPPwwwhhiiittt~~

Followers

29 April 2011

pPPPwwwhhiiittt~~

im back again...laalallaa....walaupon time nie msih lagi org lain duk sibuk mmbaca note...aku ingin menconteng  sebntar laaaa kan....baru je settle 2 paper...ad lagi 4 paper nak aku tmpuh....hopefully segala nya berjlan ngn lancar...amin....hmmm....selepas nie kami semua akn ber intersesi lah plak....pre calculas mannt dngn seribu harapan bersama event management....org lain duk sibuk bcuti....tapi kami lak sibuk ad class lagi untuk sebulan lebey..xpe laaaa..ape leh buat kan...student..tuh jela keja nye...student ngn buku mmg xpat nak dpisahkan...ibarat aur ngn tebing.....lallalala.....

ape cite babe???xde pape pon...2 paper yang dah lepas....leisure and disability and financial management...dapat dselesaikan dgn baik...akan datang???hopefully begini lah jgk ending nye!!!!hope sgt2 akan mndpat yang lebey baek dr apa yang djankakan nant...andai kata tidak...kite bryukur jela dengn apa yang ada....

sekejap je rasa dah nk abes degree...past nie pe plan???kawen ke???da ad calon ke bai???hahhaha....lum smpai seru lagi lah...duit xde...keja xde...ad ati nak kawen...len ahh dpat ank datuk ke...ank tan sri ke...ape...skunk gak aku nk kawen..pergghhh!!!gilerrrrr sudah.....lalla....FULLSTOP PLISSS.....

KAK2...NIE JUAL CENDOL KE NASI LEMAK....
alamak dik.....buta ke...dari planet mana nie..xpenah ehhh beli kat sini...apa giler org nk jual cendol kul 10 malam???logik or buang tebiat pkcik tuh nk buat cam tuh....klu ad pon...aku ase cendol nye past ke tanah laaa jawapan nye....lallallal....ADEK2...NIE ORG JUAL NASI LEMAK..ADEK XNAMPAK KE...RAMAI HAAA ORG BERATUR NIE...MACAM2 ADA....PLIH2...hahha....lawak2 ah!!!

saya sentiasa mendoakan kebahagian si dia insan yang saya sayang!!hopefully die tahu yang sy sayang kan die selmanya...bia lah sy nie seorng yng SS pon...tapi ubungan yang dah 2 thun lebey nie akan kekal walau apa pon jadi...tuuuuutttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen