Online Diary Dairy saya..: wot...bon..pon..ponn..bommm

Followers

11 April 2011

wot...bon..pon..ponn..bommm


credit to...muhammad azry md zukei

entries hari nie just nak cerita jela...hari nie dah 2 tahun aku bercinta dengan muhammad azry md zukei..tapi syng xpat nk celebrte tgether...die jauh sgt laa.syukur pada tahun pertama kami dberi peluang untuk meraikan nya..tapi pada tahun nie xdiberi kesempatan...kami terpisah oleh lautan yang terbntang luas...sarawak...shah alam..impossible laaa kan die leh muncul depan mata sya...dan sy leh muncul depan mate die...haha...ape pon doa mngiringi semua ini...teringt biler kami bersma...setiap kali tarikh nie..kami pasti akn ke tasek...disini lah kali die mula meluahkan kate nye kepada aku..huhu..dear muke nampak ganas...tapi lu pnya hati ada taman babe...lawak...lawak...tapi tuh suma cite lame kan..nie pon dah dua tahun da...insyallah cuti sem nie...kami bkal bersma...amin...hmmm...tapi bukan untuk meraikan suma ini...tapi kami nak dating..haha...sbb kami dah lame x dating same...asyik tgk org lain bdating nye...mane aci...!!kawan-kawan ape yng special nye hari nie??ape pon xde...just wish dr syg...then..kami skype...syokk...hajat saya nak dengar die nynyi lagu just the way u are.. dr bruno mars akhir nye tercapai...walaupon saya taw die malu kucing...tapi die tetap akn buat...hehhe....sebb die sygkan sya...(betul x)thank syang coz nynyi kan lagu tuh untuk sya pagi td...sy hargainya..klu leh record tuh..dah lame sy record...then sy akn simpan untuk selamanya...tp xleh la cite nye kan..hmmm...selama dua tahun kami bersama...alhamdulillah tuhan tuh masih memberi kami kesmpatan untuk kami meneruskan perjlanan kami bersama...walaupon kami diuji dngn plbagia cabaran..tapi kekuatan yang kami ada...berkat doa kami...kami dpat harungi semuanya...insyallah kami akn tetap and terus kan hubungan nie selamanya...untuk kawan-kawan yang sya hargai..doakan lah untk kami...untuk2 korg leh gak makan nasi minyak kami nnt...hehhe...

untuk yang tersayang...
sory sangt if saya ad buat silap dan slah spnjng dua tahun kite brcintan nie..
biasalah manusia...no body perfect kan..cm tuh ahh sya...
saya xcantek seprti perempuan lain...tapi sya eclas..
saya gemok tapi saya tetap cintakan awak..
saya nakal tapi saya tetap ingt kat awak...

i love u so much..


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 cakap-cakap:

  1. yeahhh .. hope kekal slamanya . amin . akk comel n mafia sweet . hehehe :)

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen