Online Diary Dairy saya..: hati kami..

Followers

07 April 2011

hati kami..

mintak perhatian kepada semua...saya ada berita penting yang nak dsmpaikan kepada kamu semua...




rakyat beta sekelin plis read carefully...kami punyai hati yang sama...kami syang 1 sama lain...kami cinta 1 sama lain..sya dan die adalah 1 dan tiada yang lain...FULLSTOP!!!kami sahaja yang tahu ape yang kami sama...I LOVE IT...hati kami adalah untuk kami berdua dan YANG paling penting adalah untuk keluarga kami...so yang lain yang xberkenaan PLIZZ STAY AWAY from our heart...jgn cube dekat dan rapat k....hahha...kejam x aku??hahah...if aku kejam sekali pon kesah plak aku..haaa...kalau nk cr ahh yang lain....bnyak lagi yang lain same species cam die kat dalam dunia nie...bukan milik org yang suke ati nk amek k...ahahha..bukan hati kami yang dah xsedia kembang pesat...ikot lah nk buat nye pon...IKATAN YANG TERJALIN SUSAH UNTUK DILERAIKAN..HANYA KUASA YANG MAHA ESA YANG MAMPU LERAIKAN SEMUANYA...ada paham ka anda semua rakyat2 beta sekalian...sekian terima kasih yea...




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen