Online Diary Dairy saya..: selipar ohhhhhh selipar

Followers

02 April 2011

selipar ohhhhhh selipar

selipar...oh...selipar...
sekian lame aku memakai nye akhir nye ilang tah kemana...niat aku untuk membuang nye tdak kesampaian apabila ia nya pergi meninggalkan aku terlebey dahulu....alangkah sedey nye...aku pnye laaa syng....even kau selalu membuatkan aku SHUFFLEEEEE!!!!tapi aku xpenah salahkan ko..aku terlalu sygkan kau...WAHAI SELIPAR KU~~~hari nie aku nk cerita lebey skit about my selipar missing in ACTION...hahaha....cite nie lawak sangat2....ada ka patut selipar 20sen aku leh ilng...dah ah BUROK...bangun pagi nak g mandi duk pusing2 depan blik...tgk2 seliper jooopooon hilang....muskil2....taw laaa dah ujng2 sem nie...selipar 20 sen pon xmampo dah nk bli...alamak...aku jgk laaa yang nk kena bli selipar lain nie kan...hahha...xpe2...aku sedekah je kat org yang teramek tuh...haaa....just nak ucapkan GOOD LUCK MY DEAR...hahha...seliper tuh sangat laaa LICIN...aku yang tuan nie pon dah bape kali nk mnyungkur....

kejam x???



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen