Online Diary Dairy saya..: toilet OH toilet

Followers

01 April 2011

toilet OH toilet

entries kali nie just nak cite sal toilet....haaaa...xde ape kan nk cite...ptg2 cam nie...cite jela sal toilet...hahaha...citenye bukan ape pon sal toilet neh...mcam toilet ad kat dunia nie kan...

1. toilet yang ad kat rumah kita
nie tandas rumah..cantik...bersih...
2. tandas awam
tandas awam untuk kegunaan org awam
3. tandas bergerak
tandas bergerak.
nie suma untuk kita kan....tapi cam nie kalu org xpandai nk guna suma yang ada kat atas nie.....aku pon xpaham ngn manusia yang mcm nie....pendek kate...senang cite suma nya...untuk yang DIGELAR WANITA....haha....aku pon wanita jugak...bukan laa nak kate aku nie pembersih sgt kan...tapi...agak2 laaa skit....spnjang hidup aku sbgai STUDENT nie...MASYALLAH...wanita...wanita....kenapa laaa sampai cam nie skali upanya...belajar dah tggi...da ad DEGREE...DIPLOMA...masih lagi perangai cam adik aku yang umor 10 tahun...tapi xde laaa cam org2 nie....ada ke patut...dah pandai gunakan tandas...pandai2 laaaa FLUSH...nie x...tggl kan cam tuh je....xkan lupe kot...or sngaja wat2 lupe...or mls sgt dah tgn tuh nk menarik FLUSH....bukan nye sush pon ADEK MANIS....muka je cantek...tapi nie laa hasil nye....tiap kali aku masuk TOILET DEL!@#% mesti dan menjadi 1 kewajipan plakkan...ad yang tertinggal...cam nie...

 
benda asing nie seronok biler dbuang...tapi malas untuk dpam kan...

tak ke skit jiwa korg tgk bnda cam nie ad....dah laa penat2...menahan perut....masuk je toilet mesti ad.....ape ingt makcik cleaner tuh org gaji korang ehhh nak tolong cuci....selamat laaa ad insan yang berhati MURNI nie tolong pam kan...kalau aku kuasa nak melayan...elo kawan...duk same2...jage laaa same2...nie ko nk guna sorg past tuh ko xnk lak bg org lain guna kan...bnyak CANTEK muka hang....sekian terima kasih....

pesanan dari penaja: tolong laaa jage kebersihan tandas kita....lepas guna tolong laaa cuci balik..



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen