Online Diary Dairy saya..: cebis hati

Followers

24 May 2011

cebis hati

ada apa dengan tajuk ini...tah laaa aku pon xtaw ada apa dengan tajuk ini...tgerak ati nk tulis bnda nie...even sok pagi aku ad test calculus...tapi mata aku still xpat nk tdo..so on9 jap laaa kan...actually baru abes stdy...buat bnda yang sama pon leh salah..adoi....calculus make me crazyyyyy...sumpah!!!!tapi aku xkan berputus ada...sebb org skeliling aku nie sntiasa mmbantu aku....bagus2!!mak kate x baek kedekut ilmu...if kita duk ajar kat org lain..ilmu yang kita ajar tuh kita akan ingt smpai biler...thank yea being my teacher....ilmu yang aku dapat xkan aku sia2 kan...insyallah!!!!amin...

enjoy calculus k!!!!!

ari nie sumthing wrong sumware!!!!hate it....kenapa laaa dalam saat aku tgh rungsing bnda nie jadi....aku masih plukan die kat sisi aku..untuk aku tmpuhi hari2 mendatang..rite...hope die pon plu kan aku untuk hari2 die yang akan datang....nie laaa adat dunia...kadang kala kita berada dpuncak yang tggi...sumetime kita pasti akn berada di bawah...ia untuk mngajar kita erti kesbaran...silap slah yang kita laku kan....jalan terbaek nye kita jugak laaa yang kena betul kan....

kalau xnak baca pon xpe...i'm sorry!!!!!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen