Online Diary Dairy saya..: elllmeeet....elmet...

Followers

25 November 2011

elllmeeet....elmet...

wahaiii mahkluk dunia skalian....adakah anda mabuk sperti saya???(bukan mabuk arak)adakah ini gara2 terlebey wat keja...smpai masa rehat pon xtntu...huhhh.....adakah aku nie tdo smbil naek motor yang dtunggang oleh east....aka hajar asmidar....my classmate...huhhh!!!!!!time tuh tringin sgt nk makn cucur pisang and kopok lekor...haaa...ape lagi aku pon ajak ahhh is p cr...die pon bawak aku p "cucuk dinding sat"snn aku xde duit...ahhahaha....da ciap draw duit aku pon trus laaaa nak motoor nk p ke destinasi seterusnye,...huhhhh....east pon mmcut motor die dgn laju nye....smpai stu tmpat aku ase tudung aku nie lain mcm lak terbang nye...YA ALLAH...smpai 1 tempat upenye aku xpakai HELMET....da laaa time tuh keta bnyak...hilang ke ayuan aku...huhhhh...malu sungguh,...chooiii...selamat laaa org xde yang kenal aku time tuh...klu x...fuhhhh malu abes babe...chooiii....

pesanan penaja....merempit tanpa helmet adalah salah dari sisi undang2....
berhatilah dijalan raya.....ingtlah org yang tersayang....

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen