Online Diary Dairy saya..: struggle ke??

Followers

17 November 2011

struggle ke??


agak telewat kowt untuk aku bcerita tentang ini....
huhuhuhu.....cerita ape??cerita aku as a student laaa....
B5M1...korang taw x ape tuh B5M1??
meh nie aku explain sikit....
B=bechelor
M=management
5=current semester

1=group...
da dapat tngkap lom ape benda??
ahhaha...adoii..ceritanya saya nie seorg student lagi laa...
universiti technology mara(UiTM)
nie semester aku yang terakhir sebelum aku p prctical sem depan..
kejap je masa blalu...pantas...ase cam smlm nie masuk U...tahun depan da nak abes da...
hahahha....cerita nye sem nie sakit skit laaa...bukan
sakit kepala...but sakit OTAK ooo....
ape kes la??haaa...sem nie subject snggap MANTOPPPPP!!!!!!!!
jadi nie...kite kena la bekerja KERAS kan...lau tak ape pon xleh...huhuhuhu...
RESEARCH METHOD ..only have 3 chapter....tapi kerja nya...pnye la bnyak...adooii...JOURNAL adalah breakfast aku...lunch aku...dinner aku...huhuhu....TERBAEK...
ketukkkkk....KETTTIIKK....ketaaaakkkk.....Haaa..ape cerita laaaa nie??haaa...STATISTICS....huhhhh...nice one!!!!class lam lab com...haaa...ape pon boley...settle suma hal....susah kot subject nie...kira
2...sofware..haaa...poning2 kepala den...~~~choii...
anything else...ok laaa...still leh terima d akal lagi laaa wat mase nie...NEED TO STRUGGLE....so semuanya akan settle dengan mudah....

chilll...~~~~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen