Online Diary Dairy saya..: si rantai

Followers

15 November 2011

si rantai

si rantai kesayangan akhirnya hilang buat selamanya!!!!uupppsss...silap kot...aku pasti akn cr balik rantai tuh.....klu aku dpat sape amek rantai tuh mmg sakit laa...xkira besar or kecik...mmg kena ngn aku nnt....wooiii..ko taw x RANTAI TUH MAK AKU YANG BAGI LA....bukan pakai duit ko....tuh duit mak aku la....SUKE ATI AMEK KENAPA!!!nak bli ahhh sendiri..kenapa la rantai aku gak yang jd mangsa ko...SENGAL NYE KO NIE!!!!eh...eh....tapi hati nie kuat mngatakan yang rantai tuh dekat dgn aku....cuma nampak and x nmpak je...insyallah dengan pertolongan yang MAHA ESA...mudahan dapat laaa balik...tuh jela harta yang aku ada....adooiii....PELIK!!!nak jdi CSI la camnie...nak siasat sape amek rantai tuh...tapi kami dah dapat HINT!!!fuhhh....klu btul la org tuh...ta taw la nak ckp cam ne....MALU besar kot!!!sabar eh...TUHAN MAHA MENGETAHUI SEMUANYA....
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen