Online Diary Dairy saya..: selamat tinggal...selemat datang

Followers

08 November 2011

selamat tinggal...selemat datang



selamat tinggal awak...jasa awak tetap akan saya kenang smpai biler2.....
awak da bnyak bjasa pada saya...sehingga saya berjaya....
sayang sekali awak xdapat lihat kejayaan saya buat kali kedua...
ape pon...THANK A LOT...i miissss u so much
2008-2011



Hye kamo....PINK LADIES...UPPPSSS..hye...selamat datang yea kamo....
hope kamo dapat bantu saya wat kerja dngan bgitu baik skali k..
kamooo cantek...comel...waaaHHHH......
2011 present

jenggg..jengggg....nie laaa die..teman saya duk tekan tiap mase...teman sy duk tgk tiap mase....die laaaa pnghibur saya sekarang nie...huhuhu....hope die dpat bantu sya dengan jayanya...AMIN~~~

CREDIT TO: SALLEHUDIN B ISMAIL....NORAIDA BTE ABD KARIM...coz belikan adek laptop nie...huhuhu....terima kasih yea korang...walaupon PINK!!!!*SIGH.....alhamdulillah....syukur ngn ape yang ada,...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen