Online Diary Dairy saya..: aku keliru bercelaru??

Followers

17 March 2011

aku keliru bercelaru??

CELARU and KELIRU ngn ape yang dah jadi sekarang nie..JIWA rase kosong...HATIlangsung tidak setenang dahulu..BAHAGIA???maseh ad...SAYANG??still kekal seperti dulu...xkan pernah berubah walaupon sedikit...


tapi kenapa ini yang saya rasa kan sekarang...KELIRU + BERCELALU...xtaw cm ne nak detect punca nya...adakah salah nya dari DIRI SENDIRI @ DAH TIBA MASA NYA UNTUK DIUJI... xmungkin kerana saya bukan lah insan yang kuat untuk diuji sebegini rupa...belum tiba masanya untuk saya terima ujian ini...saya xpasti kat mane nk cari jawapan untuk suma nie...adakah ia nya akn terungkai sendiri...memberi saya jawapan...pasti tidak sama sekali...apa pon saya kena jadi org kuat...untuk lalui semua ini...dan jangan sesekali saya mengalah...bia besar mana pon halang n rintangan yang datang yang pasti nya ini suma adalah DUGAAN...mungkin kali ini kite perlu lalui suma nie dengan perit nya...saya pasti suatu hari nant kita past akn mndapat kebahagian yang org lain xkan dapat milikinya...mungkin "DIA" cuba untuk mengayohkan kita sampai kita terjatuh...tapi kita harus bertahan..kerana suma nya adalah takdir...AMIN

sumetime kita sedey xde sape pon yang tahu...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen