Online Diary Dairy saya..: apa kata hati

Followers

04 March 2011

apa kata hati

setiap hari...
setiap waktu...
setiap mase...
setiap jam...
setiap saat...
setiap minit...

 hati sya berkata saya syg padanye...xpernah tertnggl walaupun sedikit untuk sy trus mnyanyanginya..tuh lah jnj saya kepadanya....entries kali ini dtuju khas kepada...mr.HUBBY(mymiamore)... it all bout kate hati sya...sya xpenah xsayang kat die walaupon skit...dan xkan sesekali sy buat mcm tuh...sush untuk sy buang perasaan syang saya pada die...adakah die pon begitu???ataupon sy sorg je rase ape yang saya rasa tntng kaseh n sayang sya terhadap die...hopefully die rase seperti ape yang sya rasa....sayang menyayangi antara satu sama lain...i love u so much dear~~

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen