Online Diary Dairy saya..: bangga nya saya~~

Followers

30 March 2011

bangga nya saya~~

sya BANGGA sebab tuhan kurniakan sya untuk kenali die....sy BANGGA sbb tuhan kurniakan die untuk sya...sya BANGGA dan bersyukur sbb tuhan buka pintu hati sya untuk terima die....sya BANGGA tuhan memberi sy peluang untuk terus bersamanya...sya BANGGA sebb tuhan masih syngkan hubungan kami....sya BANGGA sebb orang lain cemburukan kami berdua...sya BANGGA sebb sy syang kan die.. saya BANGGA sebab ada org SAYANG SAYA....BANGGA die jage sya...org lain mungkin xpat rase kot ape yang saya rasa...."BEST" taw...sya xtaw laaaa plak yang die SAYANG kan saya selama ini....saya ingtkan die JOKE je ngn saya....bukan kate tiap2 hari msg and call...tiap mase...die mst call saya...die mst text saya...HAPPY JE RASE NYE...time kasih awak...EN.BON sya...
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen