Online Diary Dairy saya..: kalau

Followers

08 March 2011

kalau

entries....ooo...entries...dah lame xupdate blog aku nie..banyak kisah aku hari ini dah semalam...terlalu bnyak..shingga xde masa nk luahkan sumanya...mintak maaf laaa k...


tajuk 1st: kalau saya terasa ada x org nak kesah??
ad ke yang nk kesah???
cm xde je kan..
klau ad pon mst wat xtaw je...
tnye then snyap...
hmm...xpelaa...
xkesah..lumrah manusia...xde sape pon nk amek kesah tntng hati manusia da...
ape pon saya redha je..
ape pon bia kite cuba untuk jage hati manusia yang lain...
even hati kite sendiri dsakiti...

title2: kerja..kerja..
hari2 hidup penuh dgn kerja saje...
xde mase dah nk wat bnda lain...
bulan nie pling tsiksa....
ingt kan lepas bulan 2 suma nye goin smoothly...
tapi alamak...chek calender...suma nye penuh kena black mark...
xke gilorr...
ase da xmo dah nk tgk clender....mst ad je bnd nk kena buat..
bnda nk kena keja...
so...ape pon.chaiyok2 untuk bulan 3 nie aje..


entries3: tioman...ohhhh...tioman...
ada apa dgn tioman...
haa...tgu dan lihat laa...k...
mesti penuh dgn keajaiban nye nt...



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen