Online Diary Dairy saya..: don't ask me

Followers

15 January 2012

don't ask me

eh2....tgh malam da nak masuk pagi rupenye...yea2..ape bikin korang?....owh tgh bace entries saya nie...sekian terima kasih awww....ada jugak yang sudi nak bace kan..

oowh yaa...ada apa dengan tajuk tuh eh...DON'T ASK ME....
amboi...cam kejam sangat je bunyi kan.....kenapa nie...BADMOOD KE?
eh...xde la...tah la...lately nie cam nak suruh semua orang jangan tnya saya benda yang xpenting....
alaaa penat la nak ckp...nak cerita everything....kalau rasa2 benda tuh xde kena mengena ngan saya...xyah la tnye k....kalau ianya ada kena mngena ngn hidup and mati saya...silakan bertanya....

adooii...awak kan da besar....xkan laa saya jugak nak bgtaw semua hal...common laa...
saya nie bukan mak awak k...bukan ibu awak....bukan GF awak...awak buat saya nie mcam kaunter pertanyaan kan...ayoooo...manusia!!!i need my own space la...nak jgk bernafas....

boley kan...terima kasih yea....

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen