Online Diary Dairy saya..: kata-kata kamu

Followers

16 January 2012

kata-kata kamu

hye all readers....
hye CIK BAI...CIK NORBAAYAH....
ini makan die...

some of other people say about me!!!

FACILITATOR YANG DIBENCI
NORBAAYAH BTE ABD KARIM

"mengamuk xtentu pasal">>>eh hello...kamo kate saya mengamuk xtentu pasal...hahaha..nevermind

"garang benar....sangat menakutkan...cube chill...ok...">>>dont judge book by its cover k....kenal dlu baru taw

"suara garang macam singa">>>original ma...mane ad bikin2

"susah nak senyum...muka nak marah je">>>>of cos....muka saya memang susah nak senyum...kalau senyum pasti manis...

"garang sangat">>>yup....dat my real attitude!!!!

"muka ketat">>>dont ever say dat....saya bukan nye patung....saya senyum dalam hati

"menakutkan">>>ellooo...saya bukan hantu la yang awk nak takutkan....


thank a lot to yang bagi comment2 nie during final camp..3rd batch..kat tanjung harapan tasik chenderoh...perak baru2 nie...
ape pon yang korang ckp....aku tetap aku.....
xde sape mampu mengubahnya melain diri aku sendiri....


that one is me!!!!!!
tengok...elok je senyum kan....smilleeee.....~~~
peeace yooo!!!!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen