Online Diary Dairy saya..: gelagat mereka

Followers

13 January 2012

gelagat mereka


hye....hellop everybody!!!wa ada sumthing yang nk dkongsi ngn kamu semua...gelagat mereka mencuit hati...kalau korang ada kat tempat s

aya skunk nie..past korang akan ketawa...ahahahha...sperti saya....yang besar pon lain peragai nye...yang kecik pon lain peragainya...
orang lain duk kelam kabut final exam..duk sibuk study bagai..boley pulak 2 makhluk tuhan nie duk bdrama dalam blik nie ha...
ape kona eh jang....ngape la bgitu teruk peragai kaw

ha...sory to say la!!!!childish giler bab ah...
yang besar pon 1...ahhaha...ok kaw tua dari aku..aku paham ko ckp ape...aku duk sini pon bukan pakai duit mak ayah kaw....aku pakai duit mak
and ayah aku larh...duit aku...suke hati aku la...xkan duit aku..aku nk kena dengar kate ko...phuuii...sory k!!!!aku pon ada hak aku....
hyeee...awak si kecik...upp...si besar la kot...ahahaha...awak memang cam tuh eh?biler tuip dlalang ke kiri awak kekiri...biler tiup kekanan...awak kekanan jugak...org tuh kate ape..ikot kan je...hmm...manusia2..hahhaha....

dah tuh ingt saya bie budak kecik ka...eleh tuh suma trick lame laaa
nak mengumpat...adooii...nie nk ckp siki..mai kita face 2 face...ada bran ka...kredit pon xluak...ahahah...prabih air liuq sikit ja....
just pasal benda kecik je pon..da nak kecoh2....woii..aku xpekak n buta lagi...ahhaha..status ko tuh da nampak sangat da ko
tuju untuk sape...ahaahha...

agak2 ada keberkatan x ko buat cam tuh...ko nak mnghadap ilmu,...nak baca buku...ko nk bawak ilmu ko masuk dewan exam..tp lam mase yang same ko duk kutuk2 org lain...org tuh plak bkan nye jauh pon ngn ko..dekat aje...sebelah kaw je pon...atleast ckp elok2...insyallah xpekak lagi....ahahaha...
::::..........Boooooooo..........::::


it means that both of u are!!!!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen