Online Diary Dairy saya..: pelangi kehidupan

Followers

07 January 2012

pelangi kehidupan


wowwww...pagi2 nie tibe2 layan heartfeeling la pulok....

kenapa la saya nie kan...adoii..pagi2 da jd cam nie...
org lain dok syok tido aku msh lagi kat meja study...
bukan study la...duk layan blog nie ha...
tah..tbe2 cam ase sedey..kecewa..mengalah...semua ada...
perasaan..perasaan...semua org ada perasaan kan...
aku pon ada gak...cuma nk n xnk je layan...
kalau layan memang xjadi kerja la jawapan nye,..heheheh...
klau xdlayan...suke2 je nak datang...
adoii..sy benci perasaan sebegini rupa....
fuhh....nak dtendang kan kesian plak...
elok2 TUHAN tuh da kurniakan perasaan....nak dbuang nye...
kang DTARIK balik...kan da jd HEARTLESS namenye....
YA ALLAH kuat kan semangat hambaMU ini....
sesungguhnya aku lemah untuk menghadapinya...
AMIN...

TERINGIN SANGAT2...
nak back everything to normal...mcam dlu2...seronok...happy...
tp tuh dlu...yeah!!!tp boley kan klau nk cube sumthing yang baru..xsalah pon kan...
kita merangcang evrything...yang tentukan benda tuh suma yang berada datas kita....
insyALLAH...die maha mengetahui suma perkara...
mane baek mane bruk nya...
rindu segala2nya antara aku dan die....
tp ape yang berlaku mnyedarkan aku..
ape lagi...mengalah je la...ahaha
kau seorang yang KUAT DAN TABAH...
AKU ke....huh...terima kasih...luaran sahaja segala nya nampak sempurna....
hakikatnya...dalaman still NOT STRONG ENOUGH...
BUT...still got time to prepare everything...set up my mind to be strong person...
does yang bg support to me!!thank a lot....
CINTA...
YA ALLAH....xpernah jemu...xpenah bosan...xpernah membenci...
aku sentiasa sayang kan die dari dlu hingga kini...
hanya kamu sahaja yang mengetahuinya...
dan aku hanya mampu pertahankan nya...
inSYALLAH...jodoh petermuan segalanya dtgn mU....
DOA dpanjat sebagai usaha..dah tawakal kepada keputusan mU YA ALLAH....



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen