Online Diary Dairy saya..: sory...xde tajuk

Followers

08 January 2012

sory...xde tajuk



hyep gurl...boys..thank a lot...
yeah2....syukur alhamdulillah...still dberi peluang untuk hari ini...
sperti sedia kala rite...mnjalani rutin harian....
okesh!!!jgn riak ok...xelok..tuhan marah...

ooohhh....dah minggu exam nie...tp rupa macam xde pape je...
haaa...what going on gurl...wake up!!!asyik tdow je kan....
lallalalalalla.....whatever laaaa....

ok!!!
let begin....

kenapa eh...aku nie mmg xpandai nk snyum kat orang eh?muka masam je ke??
ape...MAFIA sangat ke muka aku nie...
alaaa..chill laaa dude...mmg da mcm nie..
people easy to jugde...rite?
(ada aku kesah)
(kaw ada)
so...aku xkesah la ape org nak cakap...
cam ne nak buat eh...ase nye muka nie da puas senyum...

ada lagi yang kate xsenyum...
ok...ad x alat yang boley buatkan aku sentiasa senyum???
kihkihkih....
xkesah la ape org nak ckp pon...yang penting aku taw ape aku buat...
aku senyum ke x...
ahahhaha.....does yang kenal aku...tentu taw aku cam ne...





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen