Online Diary Dairy saya..: peluang..

Followers

31 January 2012

peluang..

peluang hanya layak untuk orang yang layak menerimanya...
once kita dberi peluang..kita gunakan peluang itu dngn sbaik mungkin...
bia pon peluang yang dberi itu berat bg kita..tp pecaya lah...semua itu ada kebaikan nya...
tuhan sentiasa ada bersama kita biler kita susah...biler kita sakit..biler kita sedeh..die sentiasa ada disisi kita...
die lah peneman yang setia dalam diri kita..cuma kita nie je yang xsedar semua tuh...
andai aku dberi peluang...aku nk perbaiki semua nya...nak betul kan mane yang salah...nk baiki mana yang rosak...aduhh!!!aku masih lg lemah untuk lakukan semua ini..ape yang perlu aku laku sekarang nie...
hidup dah kucar kacir..buat bnda yang xsepatutnya..malas...semua ada...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen