Online Diary Dairy saya..: 1....2....3 action!!!!!!!!!!!!

Followers

13 November 2010

1....2....3 action!!!!!!!!!!!!

klu nk dceritakn suma nya dsini..mmg xpatt kn...xpe kn die..hnye ini yg mmpu ak laku...tersa puas biler bcerita disini...Thank blogg...ko lah tmn setiia ku..hihikkhhihkk...waktu2 cm ne ape laaa yg dapat ak lakukn..haaa...cm2 sbnya aku nk bcerita...boley ke edok neh...haha...aku xtaw laaa mane 1 yg patt aku mulakan...plbagai ragam..plbagai keranah..aku ttp akn mulakn nya jgk..

ACTION 1:LOVELY...MYSWEETHEART...
kisah nie...pkenalan dsebuah universiti yg jauh dseberang laut cina selatan...jauh dari pndangn mata mak dan abah...disini lah aku bjmpe dngn insan yg aku xsngka mngjaga aku hngga hari ini..penuh dengan suka dan duka spnjng aku dan die...gelak ketawa bsama...haha...paling best sgt biler dkenang kmbali...lepak kat tasek..main monopoli...pkenalan yg amat singkat mmbawa ubungan aku knl shngga ari ini..spjng pknalan ini kami dah lalui suka duka bsama...alhamdllah blum ad yg pnh mmbuatkn aku tgugt untuk blm btndak di lua kawalan...die laaa pnawar segala duka dan racun...die lah tmpat aku bmanja...mncerita segala suka duka aku lalui...dah hampir stahun lebey kami bsama...sumpah aku ckp aku bhagia bsama die...bia pon kdg kala aku berasa kecewa ngn skap nye...aku tabah kn ati..kuat kn ati aku,..supaya aku ttp CINTA kan die sampai biler...tuh la cabaran aku lalui...kdang2 sush nk paham skp nya...ad kala nya psang surut...mcm air laut..hehe...tp tuh xpatahkn smgat aku untuk trus sygi die...bia kami jauh..tp aku  past yg suma nie adalah ditntu kan olah YANG MAHA ESA...bukn dtgn org lain mahu pon kami...kami b2 hanya mampu bdoa agar pjngkn jodoh hndak nya...aku CINTA AZRI SELAMANYA...




ACTION 2: B3M1
hahaha...pecah perut biler becerita dgn B3M1..macm2 ragam...aku masuk kedunia baru...ke tmpat baru..btemu dgn ramai org yg baru...hihiih...nie lah die penagan UITM SHAH ALAM...biler ak mula mlngkah masuk kdunia baru..aku btemu dgn 35 rakan baru yg sama2 untuk bjuang untuk sgmgm ijazah..spjng semester 3 ini penuh dgn suka dan duka kami lalui bsama...indah sunggh...gelak ketawa bgn plbagai ragam!!haaa...msing2 ad telatah masing2..stiap hari ad je je bnda yg mncuit hati..xkira dlua klass...dlm clas..kedai makn..past ad untuk djdkn bhn..hahha...tuh la die kawan2 aku di dunia yg baru...




ACTION 3: ...KAMI SEKELUARGA..
ABAH...kau la sgla nya bg aku...bia pon ank mu ini pnh lukakn ati kecil mu itu...xbmkna ank mu nie bskp kurg sopon...kau lah bapa yg aku kagumi didunia ini...bia pon skrg aku xmmpu mlihat kdaan nya skrg...aku plu kuat...plu tabah untk mnghadapinya...dgn ada nya kami adik beradik dsisi abh..kami mmpu untuk mmbuat kau tersyum....syukur lah kdaan nya makin pulih...kkuatan nya mmbuat kn aku jd lebey kuat...MAK....ko laaa insan yg paling tabah dalam dunia ini...bia pon sbesar mana pon dugaan yg dtg...kau mmpu tsnyum...kau mmpu hadapi sumanya dengan tnang..bia pon ianya dtg dalm masa yg singkat tp kau mmpu btahan dan x mudah mngalah...xpenah bputus asa dgn apa yg dah jadi...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen