Online Diary Dairy saya..: Hukuman...

Followers

30 November 2010

Hukuman...

hukuman....
layak kah kamu nk letak suma nie....
siapa kamu nk bagi hukuman nie kat saya...
ape hak kamo????
bagus sangat kah diri kamu...??

hukuman....
kalau betul ia nya slah saya....
ini hukuman yang kamu berikan...
alhamdullah...
sy ucapkan terima kasih...
kamu adlah yg tbaek....
kamu mmpu bri hukman sbegini rupa kapada saya...

hukuman....
bia pun berat hati ini....
sakit hati ini....
xpe saya cube untuk terima nya....
saya ttp akn blajar...
saya xtahu kamu bkn sorg yang layak nk mnghukum sy sbegini sekali....
it will be fine to me....

ingat laaa....kite bukan yang terbaek untuk beri hukuman kepada sesiapa....
ada yang lebey BAIK dari kamu...

sekian...terima kasih...



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen