Online Diary Dairy saya..: sekilas pndang nampak biasa???

Followers

14 November 2010

sekilas pndang nampak biasa???

sekilas dari panda nmpk cm biasa kan???mustahilll ia nya xmudah untk dlukai...bia pon kecil...xnmpk dmata..mustahil dpat dpgg dgn tgn kasar...mudah untuk dilukai nya..bia pon tdak mngunakan snjata yg tajam...tulah anugerah dari yang MAHA ESA untuk umtt nya dimuka bumi ini....
Walaupon ia nya sudh dlukai...ia nya masih mmpu trsnyum menerima suma nya ngn seluas tapak tgn ini...itu lah kelebihan nye..bnda yg sgt kecil ini...
disini bukn lah untuk aku mnuduh kamoo sesuka ati ini...untuk cuba plbetul dr ini juga...bkn nye nk ckp die slah ke sape salh ke...xtuduh pon...mintak maaf dari ujng rambt smpai ujng kaki klu terasa biler mmbaca ini...luluh hati ini.....sayu hati ini ble mluah kn suma nya dsini...tp ini jelah cara untuk sy luahkan prsaan sy..baru je skjp td bnda ini trjadi...arGGGGGhhhh....!!!nak mara xley gak bnda dah jd...tp yela agk2 laaa kn...biler dah ckp xLEY tuh phm2 jela..xkn nk kne mara baru nk kate YEA...!!!xsuke laaa cm nie..baru nak bbaek...dah jd balik..BOSAN..asyik cm neh je...xletey ke wey??haaaa....yang aku pon satu nk angin xtntu pasal neh nape...CHILLLLLLLLLLLL laaa wey...haaaa...ermmm..klu btul aku salah aku mintak maaf sgt2...xsuke laaaa ble bnda cm nie jd!!btul x suke taw x...bukn nye nk mara ape pun kat awak...awk tuh nye...!!!ckp cm tuh...hmmm...tah laaa....SAYA CUMA SAYANG KN AWAK...sy xnk dsebb kn bnda neh kite G****...ermm....xsuke laaa..nt mst sy rindu kn awak...sy mintak maaf yea...hati dah prsaan sy neh btul2 xsng biler bnda ini tjdi...hope awak maafkan sy!!!!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen