Online Diary Dairy saya..: ..Sedetik kau besama ku…menceriakan hari2 aku…

Followers

08 November 2010

..Sedetik kau besama ku…menceriakan hari2 aku…

Huhhh….sungguh cepat msa blalu dgn pntas…aku pon xsngka ending nye mcm neh skali…rase cm baru kenal semalam je tapi hari nie kami dah tidak lagi mcm dulu…tp suma nya ad hikmah rite???kau kenal kn aku ngn die…tp kau putus kan suma ini….xpe!!aku xksh…aku bsyukur sgt2…xde die..tp aku maseh ad yg lain untuk tmni aku untuk hari2 yg mndatng…penuh dgn kcerian…alhamdullih…syukur…mungkin aku lebey bahagia melihat die bahagia…aku xkesah…aku bahagia melihat kau bhagia bsama die…Name nye xplu lah nk mension kat sini..aku bkn nk aib or nk malu kn sape2..xde ape2pon aku nk memalukan org lain…Cuma nk kongsi kenangan aku bsamanya…indah…happy…bahagiaxde pon nk burukn sape2…walaupon sape yg tahu cite akn mngata kn slah…xelok…tp prasaaan….xleh nk elak…k!!!die laaa yg menceriakan hari2 aku sblm neh…evn aku ad yg betol…tp die laa bnyak mndgr keluhan…rintihan..suma nye dr aku…tp suma nya hanya mntara…xpe…pada mula nya sush nk terima hakikat suma nie…kami xlg btegur sapa…aku tetap kuat kn ati aku redha ngn suma yg jd..mb die bkn untuk aku selamanya…walau ape pon aku hanya mampu untuk mndoakan yg tbaek untuk dia...ape pon aku sgt merindui nya…
thank for da sweet moment....D...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen