Online Diary Dairy saya..: ::kaU laH SegAlanya::

Followers

11 November 2010

::kaU laH SegAlanya::

kau lah segala nya bagitu....biar pun org lain tidak mngetahuinya.....tp kau laaaa yg aku SAYANG SELAMANYA...tiada yang mmpo ubh syg dan cinta ini...bia laa aku sorg je yg mgetahui..untuk mmbukti kasih dan syg aku hanya untuk KAMU SORG JE..cinta aku...syg aku hnya laa untuk kamu shaja...kau lah insan yg btuah yg tlah mnjadi RAJA dalam hati ini..siapa laaa raja yg telah mnawan ati yg kecik ini????

  
die laaaa taja yg btahta dhati ini selama ini....MUHAMMAD AZRI...kau laaa yg aku syg selamanya ini...biapon perit aku lalui hari2 aku bsama kamoo selama ini...ia nya xpnh nk mmbuat kn aku mmbenci kau walu pon secebis pasir...bia pon sakit nye sush nk ilng...aku pasti ini adalah ujian da yg MAHA ESA untuk kite....cinta dan syg aku adalah untuk kamo selmanya...biapun sudah stahun lbey prhubungan ini...aku yakin sayang ini akn terus mekar kembang slamanya....SAYANG..

kami...selamanya....


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen