Online Diary Dairy saya..: kesempatan dalam kesempitan...

Followers

21 November 2010

kesempatan dalam kesempitan...

bia kan ia nye mngambil ksempatan yg ad...aku bg ko pluang...amek laaa sbnyk mane kesmpatan yg ad...shgga ko puas...ko rase da ckp untuk ko...aku???ape ley buat...diam jela...jgn dtnye kenapa...bia kan ia nya mnjadi psoalan...
mls nk story lebey kat sini...agak mara...agak tkilan...tp xpe...aku bria ko pluang...nt jgn psoalkan ape suma ini......
nak mara bria pon xguna gak...nk mrajuk bria pon xdek faedah...hari ini ko boley lakukan...xmustahil kmudian hari aku yg lakukan untuk ko blik...cuma plu tggu dah lihat sahaja...
apa pon skrg neh follow jela...xpayah nk sesk2 kepala...!!!!!!!!!!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 cakap-cakap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen